Alla inlägg den 7 mars 2015

Av saragranberg - 7 mars 2015 18:40

Det är verkligen inte lätt att få nånting gjort här hemma när man har en trotsig 1,5 åring och en nyfödd som bara vill ha närhet. Vi fick ringa hit min svärmor så att hon kunde ta barnen en stund medans vi fixade. Jag lyckades även tillslut vagga Emmy till sömns i vagnen! Nu är vi dock klara med det mesta, bara lite småfix kvar.

Jag är dock helt slut och hinner knappt vila innan jag ska iväg och jobba. Känner mig en aning stressad faktiskt!

Lägger upp en bild på Emmys hörna i vårat rum och även hur det ser ut ovanför våran säng :)

Av saragranberg - 7 mars 2015 13:10

Idag är jag lite smått sliten måste jag erkänna. Igår jobbade jag första passet sen Emmy föddes! Men fytusan vad roligt det var. Att jobba som bartender på helgerna är i princip min enda chans till ett socialt liv ;) Jag vet att folk har åsikter om att jag jobbar när Emmy bara är 7 veckor, men hallå, vi lever inte på medeltiden längre och hon har en underbar pappa som tar hand om henne. Jag har inte dåligt samvete för att jag jobbar, jag får umgås med folk jag tycker om och jag tjänar pengar så att jag kan unna min familj saker. Har folk problem med det så kan dom hålla sina åsikter för sig själva.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Gossip Girl. Väntar på att Pontus ska komma tillbaka hem för då ska vi börja städa och fixa här hemma. Imorgon får vi besök av min pappa! Det är första gången som han träffar Emmy så det ska bli skoj!

Och ikväll är det dags för ännu ett arbetspass och jag LÄNGTAR! Det är så sjukt kul att jobba.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Född -92
Mamma
Fästmö
Matte
Dartspelare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards