Direktlänk till inlägg 5 mars 2015

2015-03-05

Av saragranberg - 5 mars 2015 09:03

Emmy valde att vakna redan klockan 5 när Pontus skulle till jobbet. Hon brukar alltid somna om men inte idag, hon valde även att spy ner hela våran säng och ligga och gnälla fram till klockan 7. Då vaknade William och det var bara att kliva upp. Idag känner jag mig inte direkt kaxig, sömnbrist och har påsar under ögonen. Dom senaste nätterna har varit riktigt påfrestande med minimalt med sömn. Men i helgen är det min tur att sova, då tänker jag lägga mig ute på soffan så får Pontus ta Emmy när hon vaknar på natten, för annars går jag under.

Idag ska vi även till BVC, det är dags för läkarbesök för Emmy. Senast vi var på BVC förra veckan så vägde hon 3750g och var 52,8cm lång. Det ska bli intressant hur mycket hon växt tills idag. Hon börjar även växa i storlek 56, äntligen!

 
 
Sandra

Sandra

5 mars 2015 09:33

Skönt att du har en sambo som vaknar och tar nattpassen. Det gör ju inte min... han har sovit hela nätter sedan vi träffades, inte en enda natt har han vaknat eller hjälpt till, det går inte att väcka honom heller för den delen för han vaknar inte xP... kul att du startat en blogg i alla fall Sara :)

http://sandrasbebis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saragranberg - 2 april 2015 09:01


Nu är det ett tag sedan jag bloggade igen, jag har sjukt svårt för att hålla igång.. Just nu bor vi i Mariannelund hos Pontus föräldrar för att vi får det omtapetserat i våran lägenhet. Förhoppningsvis får vi flytta hem idag och det ska bli såå skö...

Av saragranberg - 26 mars 2015 18:22


Mitt minsta hjärta

Av saragranberg - 20 mars 2015 07:28

Sömnbrist! Jag är så jävla trött. Jag kan inte minnas när jag fick sova ordentligt senast! Det måste ha varit innan jag blev gravid med William, alltså 2012! Jag är trött konstant nu för tiden och känner mig som en zombie. Jag har försökt sova på sof...

Av saragranberg - 19 mars 2015 08:02

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag, har haft väldigt mycket att ta tag i. Förra veckan var ett rent helvete för mig och min familj. Men nu är det överstökat och jag hoppas att saker och ting blir bättre nu. Ska försöka börja blogga mer också så a...

Av saragranberg - 10 mars 2015 08:24


Igårkväll satt jag och fixade med inbjudningskorten till dopet, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men det får funka. Så länge alla ser vad det står så blir det bra ;) Idag ska jag och barnen ner på stan. Vi ska umgås med Maria och Jörgen. V...

Presentation


Född -92
Mamma
Fästmö
Matte
Dartspelare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards